Mięso wieprzowe w diecie pudełkowej – promocja polskiej wieprzowiny wśród cateringów i gabinetów dietetycznych.
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Konkurs „Pudełko pełne smaku” (dalej „Konkurs”) jest organizowany na zasadach określonych w niniejszym regulaminie (dalej „Regulamin”) i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Organizatorem Konkursu jest Związek Zawodowy Rolników „Ojczyzna”, z siedzibą pod adresem Ostrzycka 1/3/133 04-035 Warszawa, adres korespondencyjny ul. Podwale 6/107, 22-300 Krasnystaw, wpisany do Rejestru Stowarzyszeń i Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji oraz SPZOZ Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000000863, posiadający numer NIP 7122891133, numer REGON 432728827 (dalej: „Organizator”).
3. Realizatorem konkursu jest firma Inter…Test z siedzibą pod adresem ul. Mieszka I nr 6,96-500 Sochaczew, posiadająca numer NIP 8371450724, numer REGON 016374060 (dalej: „Realizator”).
4. Konkurs jest finansowany z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.
§ 2 CEL KONKURSU
Główne cele konkursu:
1. Budowa i utrwalanie wartości będących podstawą trwałej przewagi konkurencyjnej: jakość, bezpieczeństwo, prozdrowotność.
2. Podkreślenie walorów mięsa wieprzowego i obalenie mitów, krążących na jego temat.
3. Promocja polskiego mięsa wieprzowego jako wartościowego źródła pełnowartościowego białka.
4. Wskazanie prozdrowotnych wartości mięsa wieprzowego i jego zastosowania w diecie.
5. Ochronę i wzmocnienie wizerunku polskich producentów i przetwórców mięsa wieprzowego.
6. Promocja wartości narodowych.
§ 3 UCZESTNICTWO W KONKURSIE
1. Uczestnikiem Konkursu może być osoba fizyczna zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, która w dniu przystąpienia do Konkursu ukończyła 18 lat oraz posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz która spełni pozostałe warunki określone w Regulaminie (dalej: „Uczestnik”).
2. W Konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy Realizatora, a także członkowie ich najbliższych rodzin, przez co rozumie się małżonka, wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, przysposobionych i przysposabiających.
3. Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika Regulaminu. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w Regulaminie zasad, jak również potwierdza, że spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie.
4. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne.
5. Konkurs prowadzony jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przy wykorzystaniu serwisu www.smakwieprzowiny.pl
6. Odpowiedzialność prawną za realizację Konkursu ponosi Realizator.
7. Czynności związane z obsługą techniczną i wyłonieniem zwycięzców Konkursu prowadzi Realizator.
8. Konkurs nie podlega zatwierdzeniu w trybie określonym w przepisach Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2009 r. nr 201, poz. 1540 z późn. zm.). Realizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą przewidzianą w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych
§ 4 ZASADY UDZIAŁU W KONKURSIE
1. Konkurs rozpocznie się dnia 1 lipca 2025 r. o godz. 10:00, a zakończy dnia 31 lipca 2025 r. o godz. 10:00.
2. Zadanie konkursowe polega przygotowaniu dania z wykorzystaniem mięsa wieprzowego, które będzie można spakować w pudełko typu lunchbox, a następnie przesłania zdjęcia wraz z przepisem na adres email: ankieta@smakwieprzowiny.pl
3. Jedna osoba może zgłosić jedną propozycję dania do konkursu.
4. Realizator zastrzega sobie prawo do usunięcia i/lub nieuwzględniania w Konkursie zgłoszenia, które:
– jest niezgodne z regulaminem;
– nie spełnia kryteriów określonych w Regulaminie lub zawierających treści niezgodne z dobrymi obyczajami, niemoralne, obraźliwe lub naruszające obowiązujące przepisy prawa;
– narusza prawa, w tym w szczególności prawa autorskie, bądź dobra osobiste osób trzecich, w tym bezprawnie wykorzystuje wizerunki osób trzecich.
§ 5 NAGRODY I ZASADY WYŁANIANIA ZWYCIĘZCÓW
1. W konkursie przewidziano 15 nagród dla 15 zwycięzców, w postaci zwanych dalej „Nagrodami”. Wszystkie nagrody są tej samej wartości.
2. Wartość nagrody rzeczowej wynosi: 500 PLN brutto.
3. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone dnia na stronie internetowej w zakładce „Wyniki Konkursu”
4. Zwycięzców wyłoni Komisja Konkursowa. W skład Komisji Konkursowej wchodzą 3 osoby powołane przez Realizatora. Wybierając Zwycięzców, Komisja będzie brała pod uwagę prawidłowość, kompletność, jakość, pomysłowość oraz kreatywność zdjęć oraz receptur dań.
5. Nagroda na podstawie art. 21 ust. 1 pkt. 68 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. 1991 Nr 80 poz. 350) jest wolna od podatku dochodowego.
6. Nagroda zostanie wysłana na koszt Organizatora na adres wskazany przez Uczestnika w terminie do 30 dni roboczych licząc od daty zakończenia konkursu – za pośrednictwem firmy kurierskiej.
7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, a w szczególności w przypadku:
– niepodania danych adresowych,
– podania błędnych, nieaktualnych lub niepełnych danych adresowych,
– nie podjęcia wysłanej paczki w terminie.
8. Uczestnik nie może żądać zamiany nagrody na ekwiwalent pieniężny ani na żadną inną formę rekompensaty.
9. Uczestnik nie może przenieść prawa do nagrody na osobę trzecią.
10. Uczestnik może zrzec się prawa do nagrody.
11. Każdy Zwycięzca może otrzymać tylko jedną nagrodę.
12. Nagrody zostaną wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego.
§ 6 REKLAMACJE
1. Reklamacje dotyczące przebiegu Konkursu mogą być składane przez Uczestników do Organizatora w terminie do 7 dni od dnia zakończenia Konkursu. Zgłoszenie reklamacyjne należy wysłać listem poleconym na adres: Inter…Test ul. Mieszka I nr 6,96-500 Sochaczew.
2. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, nazwę profilu, adres do korespondencji Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji. W przypadku braku potrzebnych informacji, Organizator zastrzega sobie prawo wezwania Uczestnika do uzupełnienia braków w terminie 7 dni od dnia takiego wezwania. Nieuzupełnienie przez Uczestnika braków uprawnia Organizatora do pozostawienia zgłoszenia bez rozpoznania.
3. Reklamacje przesłane po upływie terminu określonego w § 5 pkt. 1. niniejszego paragrafu nie będą rozpatrywane.
4. Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom.
5. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany listem poleconym, w terminie 7 dni od dnia skutecznego złożenia reklamacji, na wskazany w reklamacji adres do korespondencji.
6. Organizator będzie rozpatrywać reklamacje Uczestników na podstawie Regulaminu.
§ 7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Inter…Test z siedzibą pod adresem ul. Mieszka I nr 6,96-500 Sochaczew.
2. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w celu: realizacji Konkursu, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, które to cele są prawnie usprawiedliwionym interesem realizowanym przez Administratora. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, b) realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, c. marketingowym. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO
3. Dane osobowe Uczestników będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji Konkursu, a także przez okres przedawnienia roszczeń. Dane osobowe Uczestników nie będą przetwarzane w celach marketingowych.
4. Odbiorcami danych osobowych Uczestników będą podmioty posiadające prawo dostępu do danych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zadań spoczywających na Administratorze.
5. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
6. Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
7. Organizator i Realizator zastrzegają sobie prawo do opublikowania nazwy kont oraz zamieszczenia przesłanych zdjęć na stronie internetowej projektu bez odrębnego wynagrodzenia.
8. Wszystkie kwestie, których nie obejmuje niniejszy regulamin ustala Realizator.
9. Realizator konkurs nie ponosi odpowiedzialności za usługi świadczone przez firmy i osoby doręczające przesyłki, a w szczególności za ich uszkodzenie, zagubienie czy niedostarczenie w terminie.